Wykresy diet odchudzania dla dorosłych od 31 do 50 lat

Starzenie się jest naturalnym procesem, a żadna moc na Ziemi nie może zapobiec naturalnemu przepływowi czasu i oznakom starzenia, które pozostawia na ciele ludzkim. Ale starzenie się nie oznacza utraty zdrowia i witalności. Większość osób po 40. i 50. roku życia pozostaje bardzo stabilna, a w rzeczywistości występuje mniejszy stres i depresja u osób dojrzałych w porównaniu do młodszych dorosłych. Ale normalne zmiany związane z wiekiem wpływają na styl życia dojrzałych dorosłych. Niektóre typowe zmiany fizyczne związane z wiekiem obejmują nadciśnienie tętnicze, wzrost masy ciała, choroby serca, cukrzycę i zwiększone szanse na zapalenie stawów i osteoporozę oraz zmiany w zdrowiu psychicznym i procesach umysłowych. Najlepszą rzeczą, jaką można zrobić, aby pozostać silnym i zdrowym oraz starzeć się w zgrabny sposób, jest przestrzeganie zrównoważonego i zdrowego planu żywieniowego, który obejmuje wszystkie niezbędne składniki odżywcze we właściwej proporcji, a także codzienne treningi w celu utraty tłuszczu i utrzymania zdrowej masy ciała.

Tabele diet dla dojrzałych dorosłych

Dzienne zapotrzebowanie kaloryczne dojrzałych dorosłych według płci i poziomu aktywności

Starzenie się zwiększa ryzyko chorób przewlekłych, takich jak choroby serca, udar, wysokie ciśnienie krwi, cukrzyca typu 2, wysoki poziom cholesterolu itp., A także ryzyko osteoporozy i słabych kości u kobiet. Dlatego konieczne jest włączenie wszystkich grup żywności do codziennego planu żywieniowego, aby uzyskać niezbędne składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

zdrowe jedzenie

W wieku ludzi wymagają mniejszej ilości kalorii, ponieważ podstawowy poziom metabolizmu spada z czasem. Ludzie o budowie mięśniowej spalą więcej kalorii w porównaniu do osób o mniejszej masie mięśniowej. Dlatego zarówno mężczyźni jak i kobiety powinni spożywać dokładną liczbę kalorii, które są wymagane, aby utrzymać aktualną wagę lub promować utratę wagi w celu osiągnięcia zdrowej wagi. Chociaż wiele osób śledzi uogólnione posiłki o kaloryczności 1200 kalorii, aby promować utratę wagi, dokładna liczba kalorii, które należy spożywać każdego dnia, zależy od płci, wzrostu, masy ciała, składu ciała i poziomu aktywności. Jednak zaobserwowano, że kobiety z mniej lub bardziej fizycznie nieaktywnym trybem życia powinny spożywać od 1600 do 1800 kalorii dziennie, podczas gdy kobiety prowadzące aktywny tryb życia powinny spożywać od 2000 do 2200 kalorii dziennie. Mężczyźni prowadzący siedzący tryb życia powinni spożywać od 2000 do 2200 kalorii dziennie, a osoby prowadzące aktywny tryb życia powinny spożywać od 2400 do 2800 kalorii dziennie.


Dojrzałe kobiety 1800 kalorii 2200 kalorii
Dojrzali mężczyźni 2200 kalorii 2800 kalorii

Konieczne jest wyjaśnienie terminów sedentalnie i aktywnie używanych w powyższej tabeli, aby uzyskać lepszy obraz codziennej rutyny i poziomu aktywności fizycznej grupy osób wymienionych w tej tabeli.

„Sedentary” – słowo siedzący tryb życia oznacza styl życia, który obejmuje jedynie lekką aktywność fizyczną związaną z codziennym życiem bez żadnych dodatkowych ćwiczeń ani treningów.

„Aktywny” – słowo aktywne tutaj oznacza styl życia, który obejmuje co najmniej codzienne chodzenie o więcej niż 3 mile dziennie z prędkością od 3 do 4 mil na godzinę lub zaangażowanie w uprawianie sportu wraz z lekką aktywnością fizyczną związaną ze zwykłym dniem na dzień. dzień życia.
Zdrowe 1800 kalorii i 2200 kalorii diety dla dorosłych kobiet

Kobiety przechodzą szereg fizycznych i psychologicznych zmian przez różne etapy swojego życia. Rozpoczyna się w okresie dojrzewania i początku menstruacji, trwa przez ciążę i macierzyństwo, w okresie okołomenopauzalnym, a kończy się w okresie menopauzy. Tak więc niezależnie od wieku, zobowiązanie się do zdrowej diety nie pomaga wyglądać i czuć się najlepiej, ale także pomaga w ograniczaniu powikłań PMS, stresu, ciąży i karmienia oraz łagodzi objawy menopauzy.

zachowując wagę

Zrównoważona i dobrze zaokrąglona dieta składająca się z całych ziaren, owoców, warzyw, chudego białka i zdrowych tłuszczy dostarcza dużo energii do organizmu i pomaga w zrównoważonej kontroli wagi nawet w latach 30. i 40. XX wieku. Ogólnie rzecz biorąc, zapotrzebowanie na kalorie zmniejsza się stopniowo, gdy wchodzimy do naszych lat 30 i 40, a dojrzała kobieta zwykle wymaga od 1800 do 2200 kalorii dziennie, 1800 kalorii dla siedzących kobiet i 2200 kalorii dla aktywnych kobiet. Jedną z głównych wskazówek dietetycznych dla kobiet w wieku 40 lat jest to, że aby schudnąć w wieku 40 lat należy obniżyć całkowite spożycie kalorii o 500 kalorii dziennie, aby stracić 1 funta tygodniowo. Te długoterminowe diety działają w sposób o wiele bardziej zrównoważony w porównaniu do szybkiego 7-dniowego planu diety na odchudzanie.
1800 Plan diety kalorycznej dla dojrzałych kobiet z siedzącym trybem życia

Zrównoważony plan diety o wartości 1800 kalorii jest uważany za jedną ze zdrowych diet dla kobiet w wieku od 30 do 50 lat, które mają mniej lub bardziej siedzący tryb życia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *