6 ćwiczeń aerobowych – Aerobiczna 6 weidera

6 ćwiczeń aerobowych – Aerobiczna 6 weidera

Aerobowe ćwiczenia Weidera spłaszczają brzuch. To jest fakt. Jeśli uda się ukończyć 42-dniowy program, wtedy można mieć gwarancję szybkiego rozwoju płaskiego brzucha. Stosując się ściśle do zaleceń można wzmocnić mięśnie brzucha i uzyskać ich piękną rzeźbę. Osoby stresujące się tzw. ”oponką” mają szanse na pozbycie się jej, przy okazji tracąc zbędne kilogramy.

6 ćwiczeń aerobowych – Aerobiczna 6 weidera

Trening podzielony jest na 6 indywidualnych ćwiczeń.

Ćwiczenia spłaszczają brzuch.

  • Połóż się na płaskiej powierzchni, ramiona płasko wzdłuż ciała. Naprzemiennie unosząc każdą nogę tworząc kąt 90 stopni między kolanem a biodrem. Podnieś ramiona, jednak trzymaj klatkę piersiową na ziemi. Zachowaj tę pozycję przez 3 sekundy. Ręce można umieścić na kolanach, ale nie trzymaj kolan.
  • W tym ćwiczeniu podnieś obie nogi jednocześnie i przytrzymaj przez 3 sekundy.
  • Tak samo jak ćwiczenie (1), ale trzymaj dłonie przy szyi.
  • Tak samo jak ćwiczenie (2), ale trzymaj dłonie przy szyi.
  • Tym razem podnieś ramiona dłońmi do szyi i przytrzymaj. Oznacza to podnoszenie obu nóg z ziemi i podnoszenie ich pod kątem 90 stopni, podczas gdy drugi unosi się nad ziemią. Przytrzymaj 3 sekundy i na przemian. Nie kładź nóg na ziemi.
  • Podnieś ramiona i jednocześnie podnieś obie nogi pod kątem 45 stopni i przytrzymaj przez 3 sekundy. Po 3 sekundach unieś nogi, ale nie dotykaj ziemi i powtórz.

Dla kogo przeznczona jest Aerobiczna 6 weidera

Jeśli ktoś chce szybko uzyskać płaski brzuch, są to idealne ćwiczenia. Wszystko jednak ma swoją cenę. Ćwiczący będzie musiał poświęcić 42 kolejne dni. Chociaż dzień 1 zaczyna się od 1 serii ćwiczeń powtarzanych 6 razy, dzień 42 kończy się 3 seriami ćwiczeń powtarzanych 24 razy każda. Spowoduje to przejście do około 40 minut dziennie pod koniec cyklu.

Efekty wykonywania ćwiczeń Aerobiczna 6 weidera

Płaski brzuch w krótkim czasie

J  eśli ktoś jest wytrwały i ma dużo samozaparcia, w ciągu 42 dni uzyska płaski brzuch. ‘Kaloryferek” jest możliwy do osiągnięcia, ale poza treningiem aerobowym trzeba stosować zdrową dietę.  Dyscyplina ma tu kluczowe znaczenie – żadnych pomijanych dni. Weider 6 pomoże zbudować mięśnie brzucha, utrzymanie ich nie będzie wymagało tak intensywnych ćwiczeń w przyszłości. Jeśli więc ktoś chce zbudować sześciopak lub stracić kilka centymetrów w brzuchu jest to trening dla niego.

Wzmocnienie mięśni brzucha

Trening Aerobiczna 6 weidera działa na konkretne mięśnie brzucha, najbardziej zaangażowana jest dolna część brzucha, czyli tak zwany mięsień prosty. Podczas tej metody dochodzi do obciążenia kręgosłupa i można odczuwać dolegliwości bólowe.

Dla poprawienia efektu płaskiego brzucha warto udać się do dietetyka, aby opracował specjalną dietę dostosowaną do rodzaju wykonywanych ćwiczeń. Wyrzeźbiony brzuch jest według współczesnych kanonów piękna atrakcyjny i większość ludzi nie ma, co do tego wątpliwości. Każdy, kto starał się już osiągnąć taki efekt zdaje sobie sprawę, jakie to trudne. Ale odpowiedni zestaw ćwiczeń i dieta pozwala wytrenować piękną sylwetkę.

Ćwiczenia Aerobiczna 6 weidera działają pod warunkiem, że są wykonywane regularnie. Zawsze warto pamiętać o rozgrzewce przed i rozciąganiu mięśni po ćwiczeniach. Osoby, które przestrzegały całego cyklu ćwiczeń uważają, że jest on rewelacyjny, pomimo iż na początku bardzo boli prawie każdy mięsień, ale efekty są zadowalające. Niektórzy twierdzą, że dzięki Aerobiczna 6 weidera mają wspaniałe mięśnie brzucha ( tzw. drabinkę), nogi im wyszczuplały, szczególnie uda, które jest bardzo trudno wyszczuplić. Ponadto wzmocnili sobie również mięśnie pleców.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *